Gecenin bu saatinde hiç tanımadığım bir insan aynen başlıktaki gibi bana bir mesaj attı. Belki gerçekten yardıma ihtiyacı olabilir ancak bunu bu şekilde istemek ne kadar doğru ben bilemedim açıkçası.
Hiç tanımadığın bir insandan iş istenir, yol yordam söylemesi istenir ama borç istenmesi bir garip.