Konu
@aprilsoft'a Teşekkürüm Var.
13-02-2022, 22:48:25
#13
AprilSoft
necipbyk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla ben de 4-5 aydır falan
@
AprilSoft
; ahmet abi ile çalişiyorum çok memnunum kendisinden saolsun kendiyle alakasız olan durumlarda bile yardımcı olup uğraşıyor.
çok sağolun, eksik olmayın, uzun yıllar birlikte çalışmak dileği ile.