Konu
@aprilsoft'a Teşekkürüm Var.
13-02-2022, 22:45:00
#12
necipbyk
valla ben de 4-5 aydır falan
@
AprilSoft
; ahmet abi ile çalişiyorum çok memnunum kendisinden saolsun kendiyle alakasız olan durumlarda bile yardımcı olup uğraşıyor.