Arbitix kullandım ben BTC düşmeden önce günlük %1-3 bırakıyordu BTC 42ye düştüğünde durdurdum öyle duruyor. 1 yıllık üyeliğim var satabilirim sana uygun fiyata istersen. Binancedan paramı çektim arkadaş forumdaydi sanırım.