Depresyon belirtisi deniliyor devamlı yorgunluk ve uyku isteği varsa bundan dolayı bu şekilde olan cok kişi var. Bir tavsiyesi olan varsa bende isterim. Pharmaton al diyen vardı bunu bi deneyeceğim.