Merhaba arkadaşlar , kısa ve öz bir sorum olucak mesela not defterinde 1 den 100 e kadar satır olduğunu varsayalım ve 30. Satırla 55. Satır arasını silicez , bunu nasıl yapabiliriz ? Aralık uzun değilse basılı tutup yukarıya çıkarak veya aşağıya istediğimiz satıra gelerek silebiliriz ama 400-500 bin satırlı not defterinde nasıl yapıcaz bunu ? Bilen biri varsa lütfen yardımcı olsun son çare tuşların üstüne ağır bir şey koyup saatlerce başında beklemek olucak 😅 yok mudur bunun bi kısa yolu ?