CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her insanın bir hayali olur ya hani..

Benim bu hayattan artık maddi açıdan bir beklentim yok, tek isteğim premium üyesi olmak. Kendime 5 sene hedefi koydum : )))
ADX'de komisyon daha düşük, o seviyeye gelince adsense'de durmuyorsun zaten.