Mesela sizin yazılımınıza bakma fırsatım oldu eklenti ile yapılabilen işlem için vds kiralama + sizden lisans alma maliyeti var. Bunun yerine yazılımınızı direk kullanım şeklinde sunmalıydınız. Ekstra vds maliyeti olmamalıydı. Veya neden böyle bir durum var?