Piyasada eksik gördüğüm tek şey içeriği spinlerken nerdeyse Osmanlı Türkçesi ile çevirmeleri
Genel olarak uzun dönem projelerde içerik botları zarar versede kısa dönemli vur kaç projeler için gayet iyi oluyor, iyi forumlar dilerim.
Spinleme konusu bence de büyük bir sorun hazır servislerde yeterli değil. Ayrıca spinlerken html kodlarını da çekiyorsa misal resimleri vs. bozulmalara yol açıyor genellikle