efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, dilerseniz uygun fiyata aynı işlevli olan pterodactyl panelin kurulumunu ve desteğini sağlayabilirim.
Ben o Paneli sevmiyorum hocam, ayrıca işlevsel açıdan bazı noktalar da aynı değiller kesinlikle, özellikle Sunucu Klonlaması o Panel'de söz konusu değil. İlk deneyimim o olmuştu, ancak sevemedim. Teşekkürler yine de.