Volkswagen Polo
2016 model 1.4 tdi kullanıyorum memnunum. Sizin fiyat aralığınız için yukarıdaki arkadaşımızın da dediği gibi 1.2 tdi motor seçeneğine bir bakın bence.
Bende 2 yıldır kullanıyorum çekmediğim sıkıntı kalmadı hocam
3 silindir olan jus motor versiyonunu bir daha para verseler almam. Arabanın 3 de 1 i kadar para harcadım 100 bini geçtikten sonra