Ya arkadaşlar böyle bişe yok 2014 senesinden beri periyotlar halinde piyasayı baskılamak için rusya düşman yaratır. En yakın düşmanı ukrayna avrupayı ve amerikayı tehdit ediyorlar amerikada boyun eğmemek için rusya savaşacak diye tüm milletleri ona karşı hedef gösterip onu baskılatıyor. Rusya istese 1 günde ukraynayı dümdüz eder ama eder mi etmez ? O yüzden savaş felan yok, ekonomik piyasalarda çok derin olaylar oluyor buda onun bir yansıması korkmanıza gerek yok 3. dünya savaşı çıkmaz fakat en az 1 sene bu savaş olayı muhabbeti durmaz. O yüzden para piyasalarında işlem yapanlar dikkatli olsunlar