Merhaba,
viral anlamda başarılı olsa da marka algısını kötü yönde etkileyecek bir çalışma bence. Çok avam ve ergence olmuş, çok daha yaratıcı şeyler çıkabilirdi.
Sektörleri direkt bir "tabu" olduğu için bu tarz "for teenagers" içerikli reklamlar marka imajını zedelemiyor hocam zira bu tarz markaların asıl kovaladığı şey "imaj" değil guerilla marketingtir. Bunun güzel bir örneği "Innocent Drinks" isimli markada da mevcut. Kendileri benim yüksek lisans tezime konu olmuşlardı 😊 Müsait olunca ona da bakınız, çok eğlenceli bir hikayeleri var.