Benim mp5 im vardı mp3 den sonra aldığım en değerli eşyamdı telefonum yoktu ama gerekte yoktu fotograf desen cekiyordu müzik desen atılıyordu video film bile hafiza kartinı mp5 e takıp izlemisimdir ekranı 4.3 inc civarındaydı ama benim için devrim niteliğindeydi hâla da saklarım nostalji koleksiyonumda .