hocam bır kaç yıl once çar soyulunca bıraktım ıssıs kaldım su donemde sırf mt2 tıcaret yaparak acaba para kazanaıblır mıyım dıye dusunmedım deyıl ama ota b0ka ban atıyormus artık
yonetım bu yuzden tırstım acıkcası
hesabınız kaç lvl bedensel mı kaç p var bıyolok bıtık mı cıf str mı alındı sımyalar mıtsı mı