Ondan sonra da gelsin 2000'lerdeki -rep tartışmalarının benzerleri. Bence gerek yok, beğenmediğin konuyu okumama özgürlüğüne sahipsin.
Mantıklı tabii ki, ancak beğenilmeyen konular için tepki dahilinde bir tepkime butonu olan '
BEĞENMEME' butonu şahsım adına pas geçilmiş veyahutta konulmak istenmemiş, şayet eklemesi yapılabilir ve de özgürlüğün tekrar şahıs adına biat ettiği durumlara gösteriş sağlayabilir. En azından şahıs kendini daha iyi hissedecektir.