Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ondan sonra da gelsin 2000'lerdeki -rep tartışmalarının benzerleri. Bence gerek yok, beğenmediğin konuyu okumama özgürlüğüne sahipsin.
Mantıklı tabii ki, ancak beğenilmeyen konular için tepki dahilinde bir tepkime butonu olan 'BEĞENMEME' butonu şahsım adına pas geçilmiş veyahutta konulmak istenmemiş, şayet eklemesi yapılabilir ve de özgürlüğün tekrar şahıs adına biat ettiği durumlara gösteriş sağlayabilir. En azından şahıs kendini daha iyi hissedecektir.