Selam, bir şey yazmama gerek yok bence. Yazık, cidden yazık.
Ya iyiye gitmemiz gerekirken neden daha da kötüye, daha da diplere gidiyoruz ? Yazık değil mi insanlara
Buyrun arkadaş güzelce anlatmış;


https://www.youtube.com/watch?v=S9qugHcG9yc