Çok çalıntı kartlar ile alınıyor. Ama bu resimlerdeki kişiler SATMIYOR! ALIYOR! yanlış anlaşılma olmasın.
Senden çok büyük komisyonla alım yapıyor kartları, yani sen çalıntı kartla alsan bile ona satabilirsin rahatlıkla
Yok hocam siz yanlış gördünüz sanırım bunlar alıyor. Ktipto karşılığında sana kart veriyor.
Dediğiniz şekli yapan da var onlarda bu kadar yüksek değil komisyonlar