Çalıntı kart ile para kazanmaya çalışan kişiler hocam. Belli mi değil aşık mı değil?
Kendisi işlem yapmak yerine size neden okadar komisyon ödesin.
Kartı siz boşaltacaksınız, bir şey olursa size olacak.
Kişi oh usdt ile kim olduğu bile belli olmayacak.
Para uğruna yapmayın şöyle şeyler. Banka adı bile uyuşmuyor sa işlem yapmayın diye boşuna demiyorlar.