videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
illegal olmayan bir kart olsa kimse havadan yüzde 50 60 vermez.
Sizin gibi p2p ile para alanlar vergi olayından çekinmiyor mu?
yani ibana alıyorsanız tabii faturada kesilmiyor .
maliye hesap sorsa büyük sıkıntı.
siz belki şirketsiniz ama diğer satanların çoğu büyük ihtimal şirketsiz satıyor.
bazı arkadaşlar işin bu kısmını unutmasın . yüklü ceza yeme durumu olabilir
UK USA şirketimiz ile invoice ile işlem yaptığımız için TR ile kafamız rahat hocam