erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ilk başta bunu düşündüm ama adamlar aynı kart ile işlem sağlıyor sürekli yani çalıntı olsa bunu değişitrmesi gerekmez mi sürekli?
Hayır diyor sana hep aynı kartı vereceğim sen aynı kart ile işlem yapacaksın. Yoksa evet çalıntı olsa zaten uzak durmak gerek.
Hocam tek seferde misal 200 dolar ile işlem yapınca bankaya takılıyordur belki parça parça yapıyorlardır kartda limiti doldurunca yeni karta geçiyordur.
Aklıma başka bişey gelmiyor.