bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kuzu=çoçuk bırakın hayvanlar birazda olsa ömrünü yaşasın hocam kuzu etine karşıyım gerçekten hayatımda yemedim yememde eti zar zor yiyorum gerçekten
Et yemezsen mutlu olamazsın kardeşim. Doğanın kanunu...
Et yemezsen soyun kurur... Bu kadar söyleyeyim sana, sen anla...
.