Ben bilişimde %18 kdv ödüyorum ama gider gösterirken en büyük giderlerimden gıdada KDV %1'e düştü.
Dolayısıyla artık ben daha fazla kdv ödeyeceğim. Ben ne anladım bu işten?
Gider gösterirken nasıl ilerleyeceğiz?
Sizi etkileyen ne onu anlamadim.
Sizin gider aldığınız gıda urunlerinin kdv sini tek almiyorki. Toplam ücret gider olarak hesaplanıyor.