Yazılımcı nasıl gıdayı gider gösteriyor tuhafıma gitti 😁
Home ofis oluyor ve ev yemek gıda vs bunların fişi kdv olarak düşüyor Yazılımcı için değil her sektör öğlen yemek vermiyor mu hocam? Öğlen alışveriş gider olarak gösteriliyor. Arkadaşta diyorki benim giderim kiram vs. Şimdi bu olay kalkınca fiş toplamanın bir anlamı kalmadı. Devlete %7 fazla para ödemiş olacak.