Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük Yalan vaat olur kimse ÖTV'yi kaldıramaz ülke gelirinin yarısı belkide 😂
ben ÖTV tamamen kalksın demiyorum ancak oranlar çok fazla araba alırken %60 ötv var. Bu durum hem devletin üretim yapma hevesini engelliyor hemde insanlar zor durumda kalıyor. Şöyle diyim ÖTV varken zaten devlet o arabayı üretmeden üretmiş kadar kazanıyor hemde hiç bir yatırım yapmadan. Bu durumda devlet neden araba üretsin ki zaten ihtiyacını ötvden karşılıyor fazlasıyla. Bunu her teknolojik alet için düşünebiliriz. Üretmeden kazanmak varken kimse üretip kazanmaz bu durumda. Ülkenin başında kim olursa olsun ÖTV oranları inmedikçe ülke olarak hiç bir zaman bir şey üretemeyiz. bedavadan gelen bir para var sonuçta hemde hiç yatırım yapmadan. %60 ötv varken üretim yapmak devleti zarara sokar tam tersi çünkü ürettiği şeyden %60 ötv alamaz.