Ben bilişimde %18 kdv ödüyorum ama gider gösterirken en büyük giderlerimden gıdada KDV %1'e düştü.

Dolayısıyla artık ben daha fazla kdv ödeyeceğim. Ben ne anladım bu işten?

Gider gösterirken nasıl ilerleyeceğiz?

Marketin normalde 535 lira tutacak sepeti 500 liraya KDV düştü diye düşüreceğine inanıyor musunuz?

Bu sefer malın fiyatı 100 liraysa KDV indirimiyle 93 liraya düşmesi gerekiyordu fakat market nasıl olsa halk alıştı diyip malın fiyatını 108 TL yapıp yine KDV indirimiyle 100 liraya satacak.

Sonuç olarak ben her türlü zarardayım bu işten.