5 hafta kadar önce birkaç tane gmail hesabı açtım. Bugün bunlardan biriyle adsense başvurayım dedim ve aşağıdaki ekran geldi.
Ancak bu hesapla admob, blogspot, youtube vs hiç uğraşmadım. Öylece 5 haftatır txt dosyasında yatan hesaplardan biriydi.
Sms, adres işlemlerinden sonra adsense hesabına giriş yaptığımda ise siteler, politika merkezi vs açıktı.
Kaç yıldır bu işteyim ilk defa başıma böyle bir şey geliyor.
Sizce neden böyle bir şeyle karşılaşmış olabilirim? Bir anlamı var mı dersiniz?