erbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keske biraz da emek verip sunsan daha iyi olur dusuncesindeyim. Sana kolay gelsin 😉
anladım hocam bir daha paylaşmam teşekkür ederim bu da son konum olsun