Konu
JAVA ile klasik "Uçak Savaşları-II" oyunu yapıyoruz
12-02-2022, 11:51:37
#5
Saitama
Kişisel Rütbe
erbasaran adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keske biraz da emek verip sunsan daha iyi olur dusuncesindeyim. Sana kolay gelsin 😉
anladım hocam bir daha paylaşmam teşekkür ederim bu da son konum olsun