erbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ustadim alinti degil sanirim. Masallah, 21 yasinda bilmedigin ve yapamadigin sey yok. Hergun farkli bir teknolojiyle aklimizi almaya devam ediyorsun. Tebrik ederim. Tum programlam dillerinde uzmanlasmissin. Ayrica çinceyi de bayagi gelistirmissin. Tebrikler 👍👍👍
Dostum bulduğumu sunuyorum. Yarın biri bu nasıl yapılıyor derse diye cevaplar buluyorum.