Arkadaşlar ben meslek lisesi bitirdim ama üniversiteye de girmek istiyorum 2 yıllık başvurular ne zaman bu süreçlerden hiç anlamıyorum ne yapmam gerekiyor. Üniversiteyi de okumak istiyorum bunların başvuruları ne zaman oluyor şuan meslek lisesi elektrik elektronik bölümü bitirdim yardımcı olursanız çok sevinirim hayırlı günler