Tasarımı ben yaptım kişi bana örnek logo vesaire hiç bir şey atmadı bende kendim ne aklıma geldiyse ona göre bir şey çıkardım 3 4 revize yaptırdı kurumsallık vesaire diye madem öyle başında direk bitirseydiniz işi yaptığım işte bir sorun olduğunu sanmıyorum revize hakkınızin olmadığını da söylemedim fakat tavrıniz yanlış
Para verdiniz diye hakkimda böyle konusamazsiniz. Şuan zaten yaptığınız boşa para verdim poh pohlasinlar beni gibi bir şey. İş ahlakı olsaydı zaten böyle olmazdı kendinize bakabilirsiniz biraz.