Konu
İnsanin işine saygısı olucak
12-02-2022, 03:17:58
#4
delikanli53
Bana göre ARÇELİK logosu 20 lira etmez.
Ama arçelik yıllardır o logo ile para kazanıyor.
size göre kötü olan, başkasına göre iyi olabilir. görmeden yorum yapıyoruz tabi.