Bu durumdan tasarımcı/yazılımcı olarak biz de şikayetçiyiz , örnek veriyorum bugün bir arkadaşa teklifte bulundum XX.XXX bir rakama. Tasarım, Html, Php , ve Implimentasyon olarak. Muhtemel 40 küsür gün alacak bir iş. İşveren arkadaş dediki forumda bu işi X.XXX e yapan arkadaşlar var. Ha şu oluyor , gidip yaptırıp beğenmeyip paralarını boşa harcadıktan sonra tekrar geliyorlar zaten ancak piyasayı hem kötü işle hem düşük fiyatla saçma bir hale getiriyorlar.