Bugün bir konu açtım ve 5 dakika sürmedi en az 10 kişi forumdan ulaşan arkadaşlar oldu kendi hayal gücümün o an yeterli olmadığını düşündüğüm için birde maksat ticaret olsun diye yaptırmak istedim gelen tekliflerden çok uygun fiyat verende oldu yüksek fiyat verende ortalama gelen teklif fiyatlarından bir arkadaşa işi verdim 4-5 saat sonra bana hazırlayıp attığı şeye inanamazsınız gerçekten benden sinirlendim ona bir kaç bir şey söylerken kanva üzerinden tasarım hazırladım ve onun hazırladığı tasarım ile kendi tasarımımı iki arkadaşa attım ikiside benim yaptığımı beğendiler haberleri yoktu tabikide

arkadaşa ödemesini yaptım sorun değil yaptığı işi kullanamam çünkü çok basit küçük bir rakam olduğu için arkadaşla diyaloğa girmedim ama insanin işine aldığı paraya saygısı olur gerçekten ayıp yani bizlerde hizmet vererek para kazanıyoruz ama ben bi iş yaparken içime sinmediyse o işi teslim etmiyorum kesinlikle bu şekilde hem mesleğinizi hemde ticari hayatınızı lekeliyorsunuz yazık aldığınız paranın miktari düşükte olsa verdiğiniz hizmet değerli olmalı ki her zaman aranan insan olun