Kimse buradaki intahar konusuna bakarak "bende intahar edeyim" demez. Aksine adam kafaya koymuştur. Konuyu açar ve birileri ona moral tavsiye vs verir ve vazgeçer. Belki off topic harici psikoloji ile ile ilgili ana konu açılır ve bu tarz sorunları olan kişiler burada konuyu açar. Bu tür konuları görmek istemeyen de bu açılan kategoriyi engeller ve olay biter. Arkadaşlar ayrıca r10 hala 2009 daki gibi "şu kodu yazdım şu hatayı aldım yardım" vb konularının açıldığı webmaster platformu olarak görmeyin. Çok gelişti ve büyüdü. Ana faaliyet webmaster ve ticaret olsa bile bu tür kategorilerde olmalı. Bu tür konuları görmek istemeyen ise istemediği kategorileri engeller geçer.