bu parayı nerde kullanıcam hocam para lazım tabi de elimdeki parayı nerede kullanıcam.
Sana detaylıca anlatim. Öncelikle bir yönetim paneli lisansı alman lazım tr' de en yaygın olan cpaneli ele alalım onun lisansı için rahatlıkla 100dolar kenara koymalısın. Sonrasında bir sunucu sahibi olman gerek artık eski işlemcili sunucularda kimse sitesini barındırmıyor ortalama bir sunucu kiraladın diyelim onunda ederi aylık 200tl. Sonrasında WHMCS, WİSECP ikisinden birisini alman lazımki bir webhosting otomasyon sistemin olsun, onada ortalama 80dolar ayırmalısın. BTK' ya vesayrede evrak parası harcaman lazım orası içinde 500lira kadar gerekli. Artık firman hazır, ama unutma reklam vermen vesayre gerekiyor ve işi bilen bir teknik eleman işe almalısın veya freelance olarak çalıştırmalısın.