Rusya göze alamayacağı savaşa girmez. Giriyorsa hesabını yapmıştır.

ruslar için en iyi savaş dönemi kış mevsimidir. Avrupa soğuktan donmamak için tepkileri diplomasi düzeyinde kalır.

sıcak mevsimde savaşmak işine gelmez bence..

savaş açacaksa şubat bitmeden açar