Zannetmiyorum ama olmaz da değil. Sonuçta artık dünya eski dünya değil. Yorum yapmak bile zor fakat fikir yürütünce dünya savaşı şuan için zor. Bir şekilde Rusya geri adım atmak zorunda kalacak. Daha önceden bir çok kez attığı gibi. Biz müdahil olmadığımız sürece sıkıntı yok.
Biz dahil olmasak bile bizim ekonomimiz etkilenir hocam herşey ithal