VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücret talep ediyorsun, eyvallah. Müşterin olabilecek adama numara vermek istemiyorum demek nasıl bir ticari akıldır. 1-2 ay sonra ortadan kaybolmayacağın ne malum? Yanlış anlama sana d0landırıcı demiyorum fakat senle iş yapacak adamın ister istemez kafasında soru işareti oluyor. Şahsen ben seninle iş yapacaktım, numaramı verdim dönmedin sadece telegram kullandığın için vazgeçtim. Empati kurmayı dene hocam.
Whatsapp kullanan biri ortadan kaybolamaz mı? sorun değil sizin içiniz rahat etmiyorsa tabii ki çalışma yapmayabilirsiniz forum da hatta whatsapp üzerinden arkadaşlar var @Caprivan; var mesela oda yardımcı olabilir illaki bizimle çalışmanıza gerek yok