lawyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel numaramı paylaşmak istemiyorum telegram daha mantıklı geliyor o yüzdende telegram kullanıyoruz bunun whatsapp ile ilgisi yok bizim ilgimiz her zaman 7/24 devam ediyor
@GktgOlmz; mesela bizimle çalışır ve iyide kargo çıkarırız ona günde ortalama sanırım 1-2 haftadır çalışırız kendisi de sorabilirsiniz
Olay sadece whatsapp ile ilgili değil o zaman açıp şikayet konularını gör hepsinde whatsapp sohbetleri oluyor olay sadece whatsapptan ibaret değil
Ücret talep ediyorsun, eyvallah. Müşterin olabilecek adama numara vermek istemiyorum demek nasıl bir ticari akıldır. 1-2 ay sonra ortadan kaybolmayacağın ne malum? Yanlış anlama sana d0landırıcı demiyorum fakat senle iş yapacak adamın ister istemez kafasında soru işareti oluyor. Şahsen ben seninle iş yapacaktım, numaramı verdim dönmedin sadece telegram kullandığın için vazgeçtim. Empati kurmayı dene hocam.