vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arkadaşlar görüştüm ancak bu işlemi telegram üzerinden yapıyor ve pekgüven vermedi açıkcası
Aynen öyle hocam. Wp vermemesinin mantıklı sebebi yok. En iyisini yapmışsınız.