Dijital becerilerinizi reel piyasada pazarlayamıyorsanız bu böyle devam edecektir. Ucuz olduktan sonra her malın alıcısı var ama bu işlere inanan, para harcayan insanlarda var. Siz r10 gibi aynı işi 500kişinin yaptığı platformda serbest piyasa saygısı arayamazsız ki.