WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evdekilere söylüyorum burdan başka yere gidemeyiz vb şeyler diyor bende istiyorum oralardan çalışmak yeni düzen kurmakta zor
Doğru hocam tabide 2 kişi bile çalışsanız burada normal geçirirsiniz