hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçekten o kadar kötüyse maaş durumları izmire tasinmanizi tavsiye ederim asgari ücretle bir sürü işçi aranıyor işsiz kalmazsınız burada hatta Torbalı bolgesinde 5-6 bin maaşla işci aranıyor izmirdekiler bilir mardine göre iş imkanları inanılmaz fazla veya size yakın ağrıya gitmenizi tavsiye ederim
Evdekilere söylüyorum burdan başka yere gidemeyiz vb şeyler diyor bende istiyorum oralardan çalışmak yeni düzen kurmakta zor