Hizmetini ucuzdan satmak (hele hele şu ortamda) hiç akıl kârı değil. Hem piyasayı öldürüyorlar, hem kalitesiz iş çıkartıp müşteriyi diğer satıcılardan da kaçırıyorlar, hem de nasıl geçiniyor bu adamlar anlamıyorum doğrusu. Sunduğunuz hizmeti gerçekten iyi icra ettiğinizi düşünüyorsanız LÜTFEN fiyatlarınızı aşağıya çekmeyiniz, bu bir haktır.