Enflasyon, dolar, zamlar vs. birbiriyle ilintili birçok etken nedeniyle elle tutulur ürünlerin büyük kısmında fiyatı yükseldi.
Dikkatimi çeken ise bu fiyat artışının dijital ürünlere pek yansımaması... Web site kurulumundan tasarıma pek çok hizmette fiyatlar aynı.
Geçen yıl 100 TL'ye sunulan birçok hizmet şu anda da neredeyse aynı fiyata hatta bazen daha uyguna sunuluyor.
Dijitalde ekonomik değersizleşme yaşanıyor gibi geliyor bana.
Sizce de öyle mi, yoksa yanılıyor muyum?