Hocam gerçekten o kadar kötüyse maaş durumları izmire tasinmanizi tavsiye ederim asgari ücretle bir sürü işçi aranıyor işsiz kalmazsınız burada hatta Torbalı bolgesinde 5-6 bin maaşla işci aranıyor izmirdekiler bilir mardine göre iş imkanları inanılmaz fazla veya size yakın ağrıya gitmenizi tavsiye ederim