Başkasının şirketini neden kullansın ?
Sistemi ina göre kurarsın.. Yani adam müşterisinden mal alıyorsa bu şirkete fatura kestirir. Mal istiyorsa bu şirketten fatura keser... Tüm vergiler ödenir..
Arada yasal olmayan bir şey yok sana kalacak olursa komisyonculuk baştan sonra yasal değil..