uqurdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar kendi hesabımızdan yorum ve begeni yapması için yinede proxy almamız gerekiyormu sadece bu özelliği kullanmak istiyorum.

dolap yoruma da geçen hafta ip ban getirdi ondan dolayı mecburen proxy almanız gerekiyor kendi hesabınızla sadece yorum attırabilirsiniz detay için telegramım dogancoder