Konu
DLPBOT Çıktı-Takipçi,Begeni,Yorum Botu
11-02-2022, 11:35:55
#47
uqurdemir
merhabalar kendi hesabımızdan yorum ve begeni yapması için yinede proxy almamız gerekiyormu sadece bu özelliği kullanmak istiyorum.